donderdag 28 juni 2018

Hobbykamer

Vorige week heerlijk bezig geweest op mijn hobbykamer.
Ik vind het een hele gezellige ruimte geworden


Op dit plekje doe ik alles voor de dartverenging. Daar maak ik de planningen voor de wedstrijden en alles voor het bestuur.


Een gedeelte van mijn mallen heb ik aan de muur gehangen. Ik heb ook nog hoop in mappen zitten.
 Hier heb ik nog een hoop mallen op serie hangen. Zodat ik makkelijk kan terug vinden welke ik nodig heb.
 Mijn werkplek is verdeeld in 2 gedeeltes op het voorste gedeelte heb ik mijn stansmachine staan. Op het 2e gedeelte zit ik daadwerkelijk te werken en meestal is me bureau nog te klein. Maar dat is vast herkenbaar bij de meeste.

Dan heb ik nog een hele fijne open kast zodat als overzichtelijk staat en ik zo kan pakken wat ik nodig heb. Wel zit ik nog aan deurtjes te denken zodat het wat meer stofvrij staat.

Dit is een leuk kastje waar ik nu kunst bloemen in heb zitten en meestal rond de kerstdagen heb ik heb aangekleed met kerstspullen. 

Aan de andere kant heb ik ook nog een kast staan zodat ik daar spullen in kwijt kan die wel stofvrij moeten staan. 

Ik ben er tevreden met me eigen plek en zit er ook erg vaak. In de weekenden zit ik vaak beneden omdat ik dat ook gezelliger voor me vriend vind. Maar doordeweeks zit ik altijd beloven zodat ik ook alles bij de hand heb.

Hopelijk vonden jullie de rondleiding leuk van mij hobbykamer en zie ik jullie graag de volgende weer terug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten